Στη φυλακή οδηγήθηκε ο Ντενίζ Γιολτσού, ο διαδηλωτής που είχε ανέβει πάνω σε όχημα TOMA κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στη Σμύρνη, στην απαγορευμένη συγκέντρωση υπέρ του Οζγκιούρ Οζέλ.
Οι εικόνες με τον Γιολτσού πάνω στο αστυνομικό όχημα είχαν γίνει viral στα τουρκικά social media, την ώρα που Η τουρκική αστυνομία έκανε χρήση κανονιών νερού και δακρυγόνων για να διαλύσει το πλήθος.
Το δικαστήριο αποφάσισε την προφυλάκισή του με κατηγορίες για «φθορά δημόσιας περιουσίας» και «αντίσταση κατά της αρχής», ενώ ένας ακόμη διαδηλωτής αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Σύμφωνα με την Τζουμχουριέτ, ο Γιολτσού εργάζεται ως υποδιευθυντής σε σχολείο ιμάμ χατίπ θηλέων στην περιοχή Φατίχ της Κωνσταντινούπολης — στοιχείο που προκάλεσε νέο κύκλο συζητήσεων στην Τουρκία.




